Postanowienia Ogólne
Regulamin sprzedaży drogą elektroniczną zwany dalej „Regulaminem” określa zasady korzystania z platformy FLAMEKO która prowadzona jest przez Sprzedawcę przy wykorzystaniu adresu internetowego www.flameko.pl
Z uwagi na specyfikę oferowanego towaru FLAMEKO Adam Kędziora nie prowadzi sprzedaży konsumenckiej.
Określenia użyte w Regulaminie oznaczają:
a) Sprzedawca – przedsiębiorca prowadzący sklep internetowy pod nazwą:
FLAMEKO Adam Kędziora z siedzibą w Warszawie, ul. Będzińska 8 tel. 505 123 585; 797 598 800, +48226157524 działający na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej NIP 113 005 97 88 REGON 010335833
b) Kupujący – osoba fizyczna nie będaca konsumentem, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, posiadający zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych,
c) Sklep – platforma internetowa FLAMEKO prowadzona przez Sprzedawcę przy wykorzystaniu adresu internetowego www.flameko.pl
d) Towar – asortyment oferowany Kupującemu przez Sprzedawcę do sprzedaży detalicznej dostępny za pośrednictwem platformy, Produkty przedstawione na stronach www.flameko.pl oferowane są jako części zamienne (OEM) i przeznaczone są dla wykwalifikowanego personelu technicznego i jednocześnie nie są przeznaczone do sprzedaży konsumenckiej w rozumieniu Kodeksu cywilnego (Dz U Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.)
e) Cena – koszt Towaru wyrażony w walucie polskiej wraz z podatkiem od towarów i usług, nieuwzględniający kosztów dostarczenia towaru. Ceny aktualizowane są co kilka dni i na skutek różnic kursowych EURO/PLN mogą nieznacznie różnić się od podanych na stronie. Aktualna cena zostanie podana przy potwierdzeniu złożonego zamówienia. Zamieszczone w serwisie produkty i ceny mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego lecz zaproszenie do negocjacji określone w art 71 Kodeksu Cywilnego.
Potwierdzona cena ważna jest 2 dni. Po tym czasie oferta traci ważność - chyba że ustalono inaczej
Na wszystkie zakupione produkty wystawiamy fakturę VAT.
f) Koszty dostarczenia towaru – opłata za dostawę Towaru do Kupującego,
g) Dostawca – podmiot wykonujący usługi kurierskie, współpracujący ze Sprzedawcą,
h) Zamówienie – dyspozycja zakupu Towaru złożona przez Kupującego za pośrednictwem Platformy, zgodnie z Regulaminem.
WARUNKI DOKONYWANIA ZAMÓWIEŃ:
FLAMEKO Adam Kędziora nie prowadzi sprzedaży konsumenckiej.
Z uwagi na specyfikę oferowanego towaru, przeznaczony jest on dla wykwalifikowanego personelu, służb technicznych i osób posiadających odpowiednie przeszkolenie oraz wiedzę fachową.
Kupujący po otrzymaniu produktu może sprawdzić charakter, cechy czy funkcjonowanie danej rzeczy, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Ponieważ sprzedaż prowadzona jest wg. numerów katalogowych oraz oznaczeń producentów, ze względu na specyfikę sprzedawanych towarów oraz brak możliwości weryfikacji - produkty które zostały pozbawione opakowań fabrycznych, plomb montażowych oraz wykazujące jakiekolwiek cechy używania, rozpakowywanie, montowania, przymierzania ... itp - nie nadają się do dalszej sprzedaży i są dla nas bezwartościowe
W związku z powyższym prosimy o przemyślane zakupy
Oferowane przez FLAMEKO Adam Kędziora produkty nie są przeznaczone do sprzedaży konsumenckiej w rozumieniu Kodeksu cywilnego (Dz U Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.)
Zamówienia można składać:
7 dni w tygodniu - 24 godziny na dobę
- poprzez formularz kontaktowy zamieszczony na naszej stronie
NIE PRZYJMUJEMY ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNYCH ani złożonych za pomocą SMS
Minimum logistyczne wynosi 20,00 pln netto- nie licząc kosztów dostawy.
Przesyłki o wartości ponad 1000,00 pln wysyłamy tylko po przedpłacie
Zamówienie powinno zawierać:
- Nazwę zamawianego towaru (wraz z jego kodem) oraz jego ilosć
- Nazwę i adres Zamawiającego wraz z Nip
- Adres do wysyłki oraz dane do wystawienia faktury - jeżeli potrzebna.
- Nazwisko i telefon do osoby składającej zamówienie
Przy zamówieniu mailem należy bezwzględnie zawrzeć klauzulę:
Oświadczam że zapoznałem się z "Warunkami korzystania".
Zakupu dokonuję w związku z prowadzoną działalnością
Brak klauzuli może skutkować odrzuceniem zamówienia
Kontakt telefoniczny -poniedziałek - piątek w godz 8.00 - 16.00
- pod nr:
797 598 800
22 615 75 24
1. Umieszczenie w koszyku wybranego towaru nie jest równoznaczne z jego zakupem oraz dostępnością w magazynie.
2. Przed złożeniem Zamówienia Kupujący proszony jest o potwierdzenie dostępności towaru i jego aktualnej ceny
3. Realizowane będą tylko Zamówienia potwierdzone z Obsługą
4. W celu zawarcia umowy sprzedaży Kupujący zobowiązany jest potwierdzić Zamówienie zgodnie ze wskazówkami zawartymi w otrzymanym od Sprzedawcy e-mailu oraz podać dane niezbędne do wystawienia faktury VAT (jeśli chce ją otrzymać)
5. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie gdy Sprzedawca potwierdzi dostępność oraz cenę objętego Zamówieniem Towaru, a Kupujący prześle potwierdzenia Zamówienia.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Kupującego, np. w drodze kontaktu telefonicznego
7. Sprzedawca ma prawo do odmowy realizacji Zamówień:
a) złożonych na nieprawidłowo wypełnionym formularzu Zamówienia,
b) co do których nie dokonano potwierdzenia,
c) złożonych z naruszeniem niniejszego Regulaminu.
8. Czas realizacji Zamówienia liczony jest od momentu:
a) zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy w przypadku płatności przelewem bankowym,
b) potwierdzenia Zamówienia przez Kupującego w przypadku wyboru formy płatności za pobraniem.
Czas realizacji potwierdzonego zamówienia wynosi 1 do 7 dni roboczych - chyba że w drodze wzajemnych ustaleń uzgodniono inaczej.
9. Warunki umowy sprzedaży określa niniejszy Regulamin, obowiązujące przepisy prawa oraz indywidualne ustalenia pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym.
10. Kupujący zobowiązuje się do odbioru Towaru i zapłaty oznaczonej przez Sprzedawcę Ceny wraz z Kosztami dostarczenia Towaru.
ZASADY PŁATNOŚCI
1. Należność za Towar oraz Koszty dostarczenia Towaru mogą być uiszczane jedynie według poniższych możliwości:
a) gotówką (za pobraniem) w przypadku dostarczenia Towaru przez Dostawcę, - do kwoty 1000,00 pln.
Przy kwocie zamówienia ponad 1000,00 pln wymagana przedpłata na nasze konto
b) przelewem albo wpłatą na rachunek bankowy Sprzedawcy.
c) Przedpłata lub przy odbiorze - honorujemy bankowe potwierdzenie zapłaty
Przedpłaty należy dokonać w nieprzekraczalnym terminie 2 dni - 48 godzin - od złożenia zamówienia.
Po upływie tego czasu zamówienie może zostać anulowane
2. W przypadku płatności realizowanej przelewem lub wpłatą na rachunek bankowy Sprzedawcy, na poleceniu przelewu należy umieścić w tytule przelewu:
- imię i nazwisko albo firmę Kupującego,
- numer Zamówienia.
Płatności należy dokonać na rachunek bankowy:
FLAMEKO Adam Kędziora
Będzińska 8
04-882 Warszawa
Konto bankowe
Wpłaty złotówkowe - Alior Bank 29 2490 0005 0000 4530 9468 4655
Wpłaty w euro - PL 32 2490 0005 0000 4600 1042 7447 Swift - ALBPPLPW
DOSTAWA ZAMÓWIONEGO TOWARU
NIE PRZYJMUJEMY PŁATNOŚCI NA MIEJSCU
REKLAMACJA TOWARU
1. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki - należy postępować zgodnie z procedurą opisaną przez dostawcę w Warunkach Wykonywania Usług W Zakresie Przesyłania i Doręczania Przesyłek
2. Jeżeli Po rozpakowaniu paczki okaże się, że towar został uszkodzony w trakcie przewozu należy niezwłocznie powiadomić Dostawcę , spisać Protokół Szkody w obecności przysłanego przedstawiciela Dostawcy oraz dodatkowo powiadomić Sprzedawcę - zgodnie z procedurami opisanymi w Warunkach Wykonywania I Świadczenia Usług W Zakresie Przesyłania I Doręczania Przesyłek.
3. Spisany protokół należy przesłać Sprzedającemu celem dochodzenia roszczeń z tytułu uszkodzenia przesyłki.
4. Z uwagi na specyfikę sprzedawanego towaru oraz bezpieczeństwo użytkowników, wszystkie palniki, podzespoły kotłów i palników oraz komponenty urzadzeń grzewczych powinny być montowane, uruchamiane i regulowane tylko i wyłącznie przez wykwalifikowany serwis urządzeń grzewczych ( kotłów... palników )posiadający stosowną wiedzę i uprawnienia, bądź posiadający autoryzację producenta urządzenia ... kotła ... palnika.
Fakt ten musi być potwierdzony w Karcie Gwarancyjnej dostarczonej wraz z urządzeniem, lub udokumentowany Protokołem Naprawy, Protokołem Montażu sporządzonym przez osobę dokonującą tej czynności - posiadającej stosowne uprawnienia.
5. Gwarancji i rękojmi nie podlegają wszystkie materiały eksploatacyjne ( dysze, filtry, elektrody, elementy szklane, gumowe, silikonowe, uszczelki itp...) oraz elementy podlegające naturalnemu zużyciu w trakcie eksploatacji.
Z gwarancji wyłączone są również elektroniczne i elektryczne termostaty oraz napędy nastawcze, siłowniki termiczne oraz regulatory temperatury pomieszczeń, styczniki, przekaźniki Z zakresu tej gwarancji wyłączone są również wszystkie elementy armatury, które ulegają szybkiemu zużyciu
Gwarancji nie podlegają również wszelkiego rodzaju przewody elektryczne i elastyczne przewody olejowe
Sposób załatwienia reklamacji leży w gestii producenta urządzenia.
Może to być zwrot wartości zakupu lub wymiana na produkt wony od wad.
5. Sklep nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń, obsługiwanych zgodnie z instrukcją, określają warunki gwarancji dostarczone wraz z towarem.
6. Reklamacje z powodu różnic wynikających z wyglądu towaru na stronie internetowej, spowodowanych np: różnymi ustawieniami monitora nie będą uwzględniane
Zdjęcia umieszczone na stronie są zdjęciami poglądowymi i nie mogą stanowić podstawy reklamacji.
Wyznacznikiem Towaru jest jego NUMER KATALOGOWY, lub NUMER FABRYCZNY CZĘŚCI lub KOD TOWARU
7. Jeżeli dostarczony towar będzie posiadał wady, Kupującemu przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą bądź wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony wad. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera. W przypadku wykrycia wady produktu prosimy, po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym ze Sklepem, o odesłanie na nasz adres korespondencyjny wadliwego produktu wraz z kopią dowodu zakupu, PROTOKOŁEM MONTAŻU oraz PROTOKOŁEM REKLAMACJI. Po uzyskaniu opinii producenta, dystrybutora bądź importera zwrócimy koszty zakupu, usuniemy uszkodzenie bądź wymienimy towar na wolny od wad.
8. Kupujący zgłaszając reklamację zobowiązany jest przesłać Towar wraz z Formularzem Reklamacji i Protokołem Montażu na adres:
FLAMEKO Adam Kędziora
Ul. Będzińska 8
04-882 Warszawa
9. Kupujący powinien podać w formularzu reklamacji dane kontaktowe m.in. numer telefonu lub adres e-mail.
10. Wszelkie koszty (koszt przesyłki, koszt ekspertyzy) związane z odrzuconą, niezasadną reklamacją ponosi firma / osoba składająca tą reklamację
Asortyment oferowany na naszej Platformie podlega 12-miesiecznąj gwarancję producenta na w/w towar.
Sposób zabezpieczenia roszczeń klienta zależy tylko i wyłącznie od producenta lub dostawcy.
( zwrot wartości lub wymiana na produkt wolny od wad)
Wyjątek stanowią materiały eksploatacyjne - filtry, wkłady filtrów, dysze, elektrody, przewody wszelkiego rodzaju, uszczelki, czujniki płomienia, elementy szklane, elementy gumowe, stykowe elementy elektryczne
Gwarancja nie obejmuje wad powstałych z winy nabywcy, wpływu otoczenia, oraz uszkodzeń mechanicznych. Pompy paliwa objęte są gwarancja 6 m.cy. Warunkiem gwarancji jest dokonanie montażu i uruchomienia - potwierdzone protokołem, przez osobę posiadajacą wymagane uprawnienia autoryzacyjne producenta urządzenia w którym część jest montowana.
Reklamacje odnośnie kompletności oraz prawidłowości dostawy oraz widocznych uszkodzeń należy zgłaszać natychmiast - nie później niż do 3 dni po dostawie..
Uszkodzenie lub usunięcie plomby montażowej jest jednoznaczne z użyciem produktu. Produkt użyty nie podlega zwrotowi ani wymianie
ZWROT ZAMÓWIONEGO TOWARU
Z uwagi na fakt iż nie prowadzimy sprzedaży konsumenckiej, oraz ze względu na specyfikę oferowanego towaru - w trosce o bezpieczeństwo Naszych Klientów - NIE PRZYJMUJEMY ZWROTU ANI NIE DOKONUJEMY WYMIANY ZAKUPIONYCH TOWARÓW.
Nie prowadzimy również wypożyczalni części.
MAJĄC POWYŻSZE NA WZGLĘDZIE - PROSIMY OO PRZEMYŚLANE ZAKUPY
ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY
1. Za skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem dokonania Zamówienia przez Kupującego, w szczególności nieprawidłowego wypełnienia formularza rejestracyjnego lub formularza Zamówienia, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
2. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupujących nie będących konsumentami ograniczona jest do strat i nie obejmuje utraconych korzyści oraz nie może przekroczyć wysokości Ceny.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Kupujący dokonując rejestracji w Sklepie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych w formularzu w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z zm.) tylko i wyłącznie w celu realizacji Zamówień.
2. Kupujący może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o charakterze reklamowym i handlowym, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Zgoda ta jest udzielana przez Kupującego poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji na formularzu rejestracyjnym. Wyrażenie zgody nie jest warunkiem realizacji Zamówienia.
3. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu do treści podanych danych osobowych oraz ich poprawiania, a także żądania usunięcia danych.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, oraz innych ustaw.
2. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie naruszają praw Kupującego z tytułu niezgodności towaru z umową. Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.
3. Regulamin wchodzi w życie z chwilą ogłoszenia go na stronie internetowej Sklepu.
4. Wszelkie pytania i uwagi prosimy kierować na adres:
Płatności należy dokonać na rachunek bankowy:
FLAMEKO Adam Kędziora
Będzińska 8
04-882 Warszawa
Konto bankowe
Wpłaty złotówkowe - Alior Bank 29 2490 0005 0000 4530 9468 4655
Wpłaty w euro - PL 32 2490 0005 0000 4600 1042 7447 Swift - ALBPPLPW